Online uw personeelsadministratie bijhouden


Het bijhouden van administratie is voor velen een ware hel. Misschien kunt u niet zo goed met cijfertjes opschieten, misschien bent u het beu om het handmatig dagelijks bij te moeten werken. Maar het kan ook zo zijn dat u met een verouderd systeem werkt dat vol zit met fouten. Dankzij de digitalisering zijn er vele alternatieven te vinden. Hebt u niet het vermogen om een boekhouder in te schakelen om uw personeelsadministratie bij te houden? Dat kunnen we ons erg goed voorstellen. Een redelijk alternatief is ons handige softwareprogramma waar u online direct toegang tot hebt. U hoeft er overigens niets voor op uw laptop of smartphone te installeren. U kunt naar onze website toegaan, inloggen en uw personeelsadministratie bijwerken in een persoonlijke beveiligde omgeving. Deze omgeving wordt natuurlijk bewaard op virtuele servers en ook in een cloud zodat u er overal toegang tot hebt. Werkt u vaak over op uw kantoor? En is uw partner dat meer dan zat maar zou diegene het niet erg vinden als u bijvoorbeeld thuis na het diner nog een uurtje bezig gaat met het bijwerken van uw personeelsadministratie? Dan is PersoneelsSysteem de juiste oplossing. En misschien is dat niet eens meer nodig. Want als u moet forenzen dan kunt u in de trein of in de bus uw laptop erbij pakken om de personeelsadministratie af te ronden voor deze week. Zo eenvoudig kan het zijn! Klinkt u dit als muziek in de oren? Dan hebben we nog meer goed nieuws voor u want u betaalt slechts 3 euro per medewerker per maand! Er is geen limiet, dus ongeacht de grootte van uw bedrijf, we helpen u graag met het bijwerken van uw personeelsadministratie.

Denk om de personeelsadministratie en werkt dit tijdig bij

Als u aan personeelsadministratie denkt, dan denkt u waarschijnlijk aan het dagelijks bijwerken van de plus- en de minuren. Dat zijn de daadwerkelijke tijden die de individuele werknemers hebben gewerkt. Misschien klokte iemand vroeger uit dan gepland vanwege ziekte, misschien werkte iemand over. Misschien dat dit in- en uitklokken nog met de hand gebeurt en dat u dit dus handmatig moet aanpassen. Maar naast het bijwerken van deze vorm van personeelsadministratie kan onze website nog veel meer voor u betekenen:

  • Want u ziet uw personeelslijst inclusief persoonlijke gegevens zoals de contractduur, leeftijd, contactgegevens en ga zo maar door.
  • U kunt aldus de uren bijwerken,
  • En u kunt documenten koppelen aan uw collega’s. We denken aan kopieën van de identiteitskaart, het contract en het beoordelingsgesprek.

Al deze gegevens zijn vanaf nu snel in te zien zodat de archiefkasten in uw kantoortje vrijwel overbodig zijn geworden. U kunt gewerkte uren en tijden bijwerken en inzien en daarnaast kunt u zien wat u wekelijks of maandelijks aan salaris kwijt bent. Om het nu nog aantrekkelijker te maken zijn de eerste 30 dagen geheel gratis! Meldt u daarom direct aan door uw bedrijfsgegevens in te vullen en door een profielnaam en wachtwoord te bedenken. Het is vanaf nu mogelijk om in te loggen en overal waar u zich dan ook bevindt uw personeelsadministratie bij te houden.

U kunt eenvoudig inloggen, waar u zich dan ook bevindt

Bij vragen kunt u telefonisch en per e-mail contact met ons opnemen. We staan voor u klaar als u graag de kat uit de boom kijkt of technische vragen over het programma hebt. Ook via de sociale media vindt u informatie over ons bedrijf en daar geven we diverse voorbeelden uit de praktijk. Kijkt u eens op Facebook of Twitter. Bij prangende vragen kunt u ten slotte de chat eens proberen, ze helpen u snel verder. Bekijk snel de website https://www.personeelssysteem.nl/ voor meer informatie.