Ibm anywhere


Voor overzicht en inzicht op locatie biedt Gemba Ibm anywhere. Hiermee hebben medewerkers continue toegang tot een interface waarin zij de status van een bestelling kunnen traceren. Het is een ideaal platform dat digitale processen toegankelijker maakt voor de medewerkers. Problemen rondom miscommunicatie worden daarmee vermeden. Informatie is namelijk voor iedereen beschikbaar. De interface Ibm anywhere is onderdeel van de Field service management van Gemba. Deze geeft een extra dimensie aan het werken op afstand. Doelstelling is ook hierbij dat met ieder apparaat orders en taken inzichtelijk zijn voor de medewerkers. Wanneer medewerkers voor uw organisatie voornamelijk op weg zijn, dan is de Ibm anywhere als onderdeel van Field service management een aanrader. Data en gegevens hoeven dan niet meer heen en weer gemaild te worden. Door alles in een stap beschikbaar te maken, kunnen bedrijfsactiviteiten en processen sneller verlopen. Alle informatie rondom deze IT oplossingen voor bedrijfsvoering staat beschreven op de website van Gemba, gemba.nl.

Ibm anywhere, sneller en nauwkeuriger

De mobiliteit van Ibm anywhere sluit aan bij het smartphone gebruik van deze tijd. Zo goed als iedereen draagt een mobiel apparaat met zich mee waarmee verbinding gemaakt wordt met het internet. Door werk- en assetgegevens toegankelijke te maken via smartphones, tablets en andere mobiele apparaten beweegt u als organisatie mee met de tijd. De werknemers kunnen zo sneller opereren om te voldoen aan de vragen en eisen van de klant, en dat is uitermate gunstig voor de concurrentiepositie van uw onderneming. Snelheid is alles en hiervoor is een goed IT platform essentieel. Gemba biedt de mogelijkheden om een field service management te creëren dat geheel aansluit bij de bedrijfsvoering die uw onderneming nodig heeft. Activa en facility managementoplossingen zijn inzichtelijk gemaakt voor de verbetering van de productiviteit. Wanneer alle medewerkers gekoppeld zijn aan deze digitale service, kunnen zij profiteren van de volgende voordelen:

  • Altijd inzicht in de status van een order. Hierdoor missen zij geen kritische informatie die belangrijk is voor hun werkzaamheden.
  • De informatie van Ibm anywhere is ook gebouwd voor de mobiele app. Hierdoor hebben zij niet constant de laptop nodig. Via de smartphone is de belangrijkste data te vinden om de processen door te laten lopen.
  • Doordat alle informatie en data inzichtelijk is, worden fouten in de communicatie voorkomen. Navragen via mail of telefoon is niet meer nodig. Alles staat dan op het IBM Worklight platform.
  • Dankzij de verwerking van de GIS omgevingen is de informatie nog beter bereikbaar voor de gebruikers. Medewerkers kunnen zo vanaf iedere locatie bij de gegevens voor hun werkzaamheden.

Beschikbaarheid leidt tot snelheid en efficiënte bedrijfsprocessen. Ibm anywhere is een goede stap richting deze nieuwe manier van werken. Beslissingen hoeven niet meer te lang te blijven liggen. Dankzij het nieuwe platform Ibm anywhere kunnen de medewerkers sneller schakelen om de juiste stappen te maken voor de betreffende order.

Vernieuwing

Wordt het voor uw organisatie tijd om een nieuwe technologische stap te maken met Ibm anywhere? Neem dan contact op met Gemba. Zij lopen al 20 jaar mee op het gebied van asset management en field service management. Verschillende bedrijven uit diverse branches hebben zij bijgestaan in deze stap naar technologische vernieuwing. Daardoor zijn zij in staat om uw software geheel op maat te maken volgens uw dienstverlening en processen. Niet alleen houden zij zich bezig met de ontwikkeling van uw Ibm anywhere, ook zorgen zij ervoor dat uw medewerkers worden geïntroduceerd met deze nieuwe tool. Deze service en management tool op maat brengt uw onderneming een stap verder.